سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت پرسام | فروش نرم افزار و فارسی ساز مدیریت ارتباط با مشتری M

تیم فنی شرکت پرسام، تیمی پیشرو در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های IT و تولید نرم افزار محسوب می‌شود. ما با کمک تیم فـنی خود، درعرصه‌های برنامه‌نویسی تحت‌وب، اینترنت/اینترانت، برنامه‌نویسی‌شی‌گرا و طراحی و پیاده‌سازی بانک‌های اطلاعاتی تخصص دارد.

CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که در زمینه های متعددی در یک سازمان از جمله اتوماسیون فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش و … کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های هر سازمان ارائه می نماید.راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان، یک استراتژی کسب و کار ، با هدف افزایش بلند مدت بهره وری، بهینه سازی، افزایش کارایی و اثربخشی برای سازمان های مختلف که متقاضی این موارد می باشند است.

محصولات شرکت پرسام:

فارسی ساز و شمسی ساز نرم افزار Microsoft Dynamics CRM :

فارسی ساز تهیه شده توسط تیم فنی شرکت پرسام ،شامل یک پکیج فارسی و شمسی ساز است که بر روی نرم افزارMicrosoft Dynamics CRM نصب می شود که به شما اجازه می دهد زبان فارسی و تقویم شمسی را همراه با سایر زبان های دیگر در کنار هم داشته باشید.

سیستم ارتباط با مرکز تلفن:

سیستم ارسال پیامک از طریق اتصال به SMS سرور:

ابزار ارسال و دریافت پیامک از طریق ارتباط با وب سرویس پیامک در نرم افزار Microsoft Dynamics CRM که توسط آن قادر به ارسال و دریافت پیام کوتاه از طریق وب سرویس‌های موجود وجود دارد.

سیستم ارسال و دریافت فکس از طریق اتصال به Fax سرور:

با استفاده از این برنامه در Microsoft Dynamics CRM قادر به ارسال و دریافت فکس از طریق سرویس فکس ویندوز سرور و مودم فکس و یا ابزار فکس سرور خواهیم بود.

هدف از طراحی این افزونه ارسال ایمیل‌های گروهی می باشد.

برنامه اسکنر برای برنامه Microsoft Dynamics CRM :

قادر به اسکن فایل‌ها و پیوست کردن آن‌ها به صورت اتوماتیک خواهیم بود.

برنامه آلارم دهی برای برنامه Microsoft Dynamics CRM :

با استفاده از این برنامه در نرم افزار Microsoft Dynamics CRM قادر به اطلاع رسانی و آلارم دهی (Notification) به صورت آنلاین به کاربران خواهیم بود.

ارتباط با ما:

تهران-میدان آرژانتین- بلوار بیهقی- کوچه شانزدهم شرقی- پلاک 4 -واحد 3

021–88506754

021–88506829

1557765539

info@parsamco.com

www.parsamco.com